Thursday 29 October 2015

Buah Markisa a.k.a Passion Fruit untuk dijual

Kali ini saya ingin berkongsi lagi hasil dari kebun di rumah..
Kali ini buah markisa (passion fruit) fresh dari pokok..

>>> Saya nak jual 4 biji RM3.00 sahaja <<<<
Harga pasaran lebih tinggi tau..kadang2 dah layu pun masih mahal..

Buah markisa fresh dari pokok, saya akan petik bila ada order saje..
Tapi stok terhad tau..jom contact saya sekarang 019 - 234 0298 (Syakir) sebelum habis stok..

** COD sekitar Telok Panglima Garang, Banting dan Kota Kemuning..ke sekitar Ampang dan Kuala Lumpur juga boleh..


Semua fresh..tak guna racun merbahaya tau
Saiz hampir sama besar dengan sebiji epal
Markisa segar di pokok

Khasiat kesihatan buah markisa:
1. Mengatasi masalah sukar tidur (insomnia).
2. Membantu penghadaman kerana kandungan serat yang tinggi pada isi dan biji.
3. Sangat baik untuk penghidap asma dangan menghalang histamin.
4. Mencegah kanser kerana kaya dengan anti oksida.
5. Ubat batuk semula jadi.



Saya menjual buah markisa segar. Hubungi 019 - 234 0298 (Syakir)

Saya menjual pokok markisa. Hubungi 019 - 234 0298 (Syakir) untuk sebarang pertanyaan.

No comments:

Post a Comment